Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2009

ΒΑΘΜΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Βλέποντας τα στατιστικά στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα το Υπουργείο για τις Πανελλήνιες κανείς μπορεί να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι "στόχος επετεύχθη". Δηλαδή, εάν το ζητούμενο ήταν περισσότεροι μαθητές να πιάσουν τη βάση, τότε μπορούμε να μιλάμε για επιτυχία. Κρίνοντας από τα μαθήματα πάντως που διδάσκω (έκθεση και ιστορία) τα στατιστικά δείχνουν ως προς τους άριστους είτε μία στασιμότητα είτε μια μικρή κάθοδο. Όμως και στις δύο περιπτώσεις αντικρίζουμε ένα μεγαλύτερο αριθμό υποψηφίων στις βαθμολογίες πάνω από το 10. Ειδικά στην έκθεση δικαιολογείται το φαινόμενο αυτό από την αλλαγή στον τρόπο βαθμολόγησης. Όσον αφορά το μάθημα της ιστορίας (θεωρ.) τα ποσοστά φανερώνουν τη δυσκολία των μαθητών να παπαγαλίσουν. Κι εδώ που τα λέμε ιστορία και παπαγαλία είναι δύο εντελώς ασύνδετες μεταξύ τους έννοιες, αλλά, επειδή γίνεται λόγος για τις εξετάσεις, οι δύο έννοιες είναι σχεδόν ταυτόσημες.
Όπως και να'χει, συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως βαθμολογίας, καθώς -είτε ενδιαφέρεται κάποιος για μια σχολή είτε όχι - ο χρόνος που περνάμε μαζί με τα παιδιά στο φροντιστήριο είναι χρόνος από τη ζωή μας. Τίποτα δεν πάει χαμένο, αφού ολοκληρωνόμαστε ως άνθρωποι ακόμη κι αν είμαστε "τουρίστες" είτε ως μαθητές είτε ως καθηγητές. Εγώ προσωπικά ευχαριστώ όλα τα παιδιά που με εμπιστεύτηκαν και με "ανέχονταν" για τουλάχιστον ένα 2ωρο κάθε εβδομάδα. Καλή σας συνέχεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: